Kenda verfrist logo en merkimago

(Foto: Kenda)

Bandenfabrikant Kenda heeft haar logo en daarmee merkimago een opfrisbeurt gegeven. Het nieuwe logo verenigt drie ontwerp elementen die staan voor kwaliteitsgarantie, een sterke basis en de weg voorwaarts, aldus het bedrijf in een persbericht.

Het Taiwanese Kenda, dat in 1962 begon met fietsbanden, maakt vandaag de dag banden voor een breed scala aan gebruikers, van auto’s en bestelwagens tot golfkarretjes en rolstoelen. Het nieuwe logo past bij de visie van ‘Designed for your journey’.

Het vormt onderdeel van Kenda’s strategie om het merk te verversen ‘met als doel om de kernwaarden eerlijkheid, kwaliteit, service en innovatie te communiceren’.

‘’Bij Kenda zijn we gepassioneerd om onze klanten te helpen zodat zij veilig en betrouwbaar hun bestemming kunnen bereiken. We ontwerpen onze producten om duurzaam, prestatie-georiĂ«nteerd en waarde-gedreven te zijn. We onderzoeken voortdurend mogelijkheden en vinden nieuwe manieren om te innoveren en onze efficiĂ«ntie en capaciteiten te verbeteren. Ons nieuwe merkimago en logo weerspiegelt onze toewijding’’, zegt Jimmy Yang, bestuursvoorzitter en president van Kenda. 

Auteur: Redactie Bandenportaal

Reageren op dit artikel is niet mogelijk.