Apollo Tyres start Europese marketingcampagne op Piccadilly Circus

(Foto: Apollo Tyres).

Apollo Tyres is begint deze maand met een Europese marketingcampagne voor de nieuwe Vredestein Ultrac Pro ultra-ultra-high-performance zomerband. De campagne begint met een 3D-effect-animatie op het Piccadilly Lights-reclamebord op Piccadilly Circus in Londen. De animatie is 24 uur per dag te zien op het grootste digitale scherm van Europa.

De marketingcampagne omvat ook digitale en statische 3D-OOH-installaties in grote Europese steden, waaronder Amsterdam, Antwerpen, Barcelona, Milaan, München, Parijs en Wenen. Deze zijn strategisch geplaatst om de merkzichtbaarheid te vergroten en zowel nieuwe als bestaande klanten aan te trekken.

Volgens Vredestein biedt de Ultrac Pro een balans tussen rijeigenschappen en rijcomfort. De band is geschikt voor een breed scala aan voertuigen, waaronder sportwagens, supercars, hoogwaardige sedans, hatchbacks en SUV’s.

Onderwerpen:

Auteur: Sander van Vliet