Kenda verfrist logo en merkimago
Bandenfabrikant Kenda heeft haar logo en daarmee merkimago een opfrisbeurt gegeven. Het nieuwe logo verenigt drie ontwerp elementen die staan voor kwaliteitsgarantie, een sterke basis en de weg voorwaarts, aldus het bedrijf in een persbericht.
Het Taiwanese Kenda, dat in 1962 begon met fietsbanden, maakt vandaag de dag banden voor een breed scala aan gebruikers, van autoâs en bestelwagens tot golfkarretjes en rolstoelen. Het nieuwe logo past bij de visie van âDesigned for your journeyâ.
Het vormt onderdeel van Kendaâs strategie om het merk te verversen âmet als doel om de kernwaarden eerlijkheid, kwaliteit, service en innovatie te communicerenâ.
ââBij Kenda zijn we gepassioneerd om onze klanten te helpen zodat zij veilig en betrouwbaar hun bestemming kunnen bereiken. We ontwerpen onze producten om duurzaam, prestatie-georiĂ«nteerd en waarde-gedreven te zijn. We onderzoeken voortdurend mogelijkheden en vinden nieuwe manieren om te innoveren en onze efficiĂ«ntie en capaciteiten te verbeteren. Ons nieuwe merkimago en logo weerspiegelt onze toewijdingââ, zegt Jimmy Yang, bestuursvoorzitter en president van Kenda.Â